Analizálni Galyatetőn

Bánóczy Zoltán - 2013.01.07. 05:55

Úgy alakultak a dolgok - és ez számunkra is meglepetés -, hogy a SUPERWEEK harmadik évére sikerült földgolyó-távlatból nézve is jól észrevehető eseménnyé felfejlődnie januári digitális analitikai és keresőipari programunknak; a napról napra növekvő számú külföldi vendégregisztrálás legalábbis erre utal.

Persze, cél volt, hogy idén is olyan (vagy még olyanabb) sztárparádét produkáljunk, amit a világon egyben máshol sem biztos, hogy össze tudnak terelni, emellett viszont hálistennek a nemzetközi word-of-mouth is működik, és mindez nem marad titokban a világ egyetlen szegletében sem.

sw_ill2.jpg


Olyan konferenciát szerettünk volna idén is összetolni, amire mi is elmennénk - és ha valóban olyan lesz, akkor arra büszkék  lehetünk - ehhez pedig csak egy erős szakember-felhozatal adhat alapot. Idei nemzetközi előadógárdánk nemcsak észt, hanem négy-öt hónap versenyelőnyt oszt a jelenlevőknek - ez az időkeret, ami alatt a mainstream techblogokban és a szakmai tudásanyagban-közbeszédben is megjelennek és bekristályosodnak a nálunk bevezetett legfrissebb állítások.

A SUPERWEEK konferencián így tehát most sem kontentreciklálás várható, és nem termékbemutatókat tartanak a vendégelőadók.

idx_johnmu_310x232.jpg

A modern webipar világszinten jegyzett képviselőit sikerült idén elcsábítanunk; nem volt könnyű, és szerencse nélkül ez sem ment volna. Nincs Európában magasabb rangú és kompetensebb technológus Google-kereső ügyben, mint John Mueller. Aki vele társalog az esti tábortűz fényénél, az magával az európai keresőminőséggel beszélget. (Járhattunk volna úgy, mint az izraeli hasonló rendezvény a napokban, ahova szintén tervezett elmenni: "Initially he [John Mueller] was planning on attending in person but due to security manners, he will not be able to attend in person." - mindegy, nálunk még az ottaniak is megnézhetik majd.)

John kóder - annyira, amennyire egy assembly könyv szerzője az: meglehetősen. Megközelítése a keresési problematikákhoz erősen technikai - amikor véleményt mond, néhány vonatkozó programsort fejben lefuttat.

sw_ill6.jpg
A Google-központból, Mountain View-ból
tavaly Nick Mihailovski döntött úgy, hogy átrepüli az óceánt a galyai levegő kedvéért, idén már ketten is: Jesse Nichols és Scott H. Herman. Mindketten a Google Analytics globális vezetői csapatából valók: Scott a Google Analytics Premiumé, Jesse a partnerprogramé. Kettejüktől erős, barely legal (közép-)európai betekintésre számíthatunk.

idx_pp_310x232.jpgNégygyermekes izraeli barátunk, Yehoshua Coren - aki egyben fiatal, felszentelt rabbi is - és a brit Phil Pearce megmutatják, hogy hol is vannak a PayPerClick (PPC) kampányoptimalizálás csúcsai jelenleg a világban.

Kristoffer Ewald az észak-európai régió legmenőbb analitikai cégének, a NetBoosternek a képviseletében hosszú évek tapasztalatai alapján beszél a nagy és kritikus mérések sajátosságairól, nehézségeiről.

Kampányok büdzséinek kezelői, márkamenedzserek, keresőoptimalizálók, webtechnológusok és mindenki, aki kíváncsi arra, hogy milyen a világ webiparának hangulata - a januári rendezvényen a galyatetői ezerméteres magasság csendjében el leszünk zárva a világtól, iszunk sok forraltbort, pezsgünk egy internacionálisat - az éjszakai rönktábortűznél pedig azt is megkérdezhetjük, amit addig nem mertünk.

00790048.jpg


A bejegyzés trackback címe:

https://adat.blog.hu/api/trackback/id/tr235000815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása