Google Analytics - vezetőknek

Bánóczy Zoltán - 2012.12.01. 11:46

Ott van csak igazán analitika, ott érdekes igazán a teljesítmény. A Google Analytics használata nagyon sokrétű; a fejlesztéstől a dizájnon (UX) át a marketingtevékenységig felhasználható – de a helye mindig az adott feladatot kiosztó, döntéshozatalra képes, az optimalizációban a leginkább érdekelt szereplő kezében van. Mérjük mi az ügynökséget, nem ő magát.

Vezetőként nem a nyers számok az érdekesek, hanem a valódi üzleti kérdések, azokat pedig nem írják ki defaultból az analitikai szoftverek – azokat összetett, aprólékos, ravasz mérésekkel kell felderíteni, melynek ipari sztenderdje a Google Analytics lett.

Magas szintű webanalitikai megoldássá az implementáció összetettsége, az elemzés minősége és a döntéshozatalra gyakorolt visszacsatolás rugalmassága tesz egy mérést – az érték itt keletkezik, nem az alapmérőkódok által generált táblázatok kattintgatásában.

Erről beszéltem a 2012-es összevont Mobil Hungary és Keresőmarketingnap konferencián, a lenti kis előadással.

GA_V_KMNAP2012_1.PNG

GA_V_KMNAP2012_2.PNG

GA_V_KMNAP2012_3.PNG

GA_V_KMNAP2012_4.PNG

GA_V_KMNAP2012_5.PNG

GA_V_KMNAP2012_6.PNG

GA_V_KMNAP2012_7.PNG

GA_V_KMNAP2012_9.PNG


A bejegyzés trackback címe:

https://adat.blog.hu/api/trackback/id/tr404941160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása